Ge mig en pizza ;)

Idag har vi redan hunnit med: att fara på dagis, träna, varit på skolan och fixat, vare förbi Simon och Jennifer, hämtat Lydia och tränat Sookan.. Jag ligger i när jag inte sovit något alls. ;) Nu sover Lydia så jag ska sitta lite med PS eller plugga lite. :)

Nu idag när jag bytte om till att träna, när jag ser mig i spegeln så slår det mig att "fan så smal jag är, jag måste ha gått ner ännu mer i vikt!" sen tänkte jag inte så mycket mer på det och gick och tränade.
När jag kom hem till Simon och Jennifer frågar Jen. mig ifall jag har gått ner mer i vikt och påpekar att det verkligen syns i ansiktet att jag har gått ner. Så jag går och väger mig och yesbox, jag har gått ner mer i vikt. Kanske för mycket i vikt. Aja, det är bara att äta upp sig nu, annars blir väl mamma rädd när hon ser mig. ;P

Mamma, jag skriver nästan som bara för din skull. Visst har jag roliga saker att skriva om? ;)



Kommentarer
Postat av: mamma

Men lilla stumpan, vad gullig du är.:) Men nog är det väl fler som läser din blogg ???? Det är jag helt övertygad om. Du får bjuda hem dej till folk på middag så att säga.!!!!! :) Jag får väl göda dej då när ni kommer. :)

2010-08-11 @ 13:58:59

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0