Dålig plan

Nu är Lyddan på dagis och jag ska försöka plugga men jag är såå himla trött! Min plan om att vara upp en hel natt för att somna tidigt kvällen efter fungerade inte, efter 1 någon gång inatt somnade jag. Det var ju iofs tidigare än vanligt men jag hade väl hoppas på att somna ännu tidigare.
Jag är så less på att inte kunna somna så jag har ringt vårdcentralen och sitter nu och väntar på att dom ska ringa upp mig. Vi får se vad dom har att säga.
Jag är helt slut i kroppen. Den orkar inte stå upp längre känns det som. Jag faller ihop. Helt utmattad!
Aja, det är ju bara att bita ihop!! Det finns ju inte så mycket att göra åt saken.

Nä nu ska jag försöka sätta igång med att plugga innan dom ringer mig. :)



Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vet hur de känns :) själv har man varit vaken hela natten nu, ska sova ikväll nångång :P hade braa kramis <3

2010-08-12 @ 09:41:52

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0