VARNING FÖR ARGT INLÄGG!!

Nu är jag så jävla arg på körskolan.. Jag måste göra om alla faserna.. ALLA!! Då säger jag till hon som ringde "jag hade ju faktiskt bara repetitions testet och slut testet kvar att göra." Då svarar hon.. "men egentligen spelar det ingen roll för dig.. Du kan ju det så det är ju bara att göra om det" Jaha... Men hur roligt är det att göra dubbla arbeten överhuvudtaget vare sig man kan det eller inte. Sen ska jag ha tid och jag ska vilja ha tid för att sätta mig ner och göra dom satans testerna. Jag hatar det här jävla körkortet, flyttat hellre till en stad som har bussar som går överallt och ofta, så slipper jag ta det!!

Och nu slår det mig. Har alla mina körlektioner också försvunnit? Vill dom att jag ska göra om dom också?
Och jag frågade varför jag hade blivit avaktiverad och hon svarade "det gör vi med alla som inte varit aktiva på länge, sen har du ju som hunnit glömma en massa så då är det lika bra att göra om.." Och då tänker jag för det första, är 3 månader tillräckligt lång tid för att kunna avaktivera någon BARA för att dom inte loggat in på deras hemsida?? Det är ju INTE direkt så att jag INTE har läst hemma i boken. 
För det andra, om jag nu har börja glömma saker efter 3 månader och måste göra om allt för det, ska då dom som haft körkortet ett tag bli av med det då?


ÅÅHH Jag är så arg och less och irriterad!

(jag vill inte ha några kommentarer om att jag får skylla mig själv för att det tagit så lång tid eller nått liknande)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0