Lillstumpan är magsjuk :(

Klockan är mitt i natten och Lydia har fått magsjuka.. Fast nu sover hon sen en timme tillbaka men jag får ingen ro i kroppen och mammahjärtat till att lägga mig och sova. Var precis ner och började tvätta upp alla nerspydda sängkläder och nallar, nu ska jag bara vänta på att maskinen ska bli klar sen ska jag ner igen och lägga in en ny maskin..
Det är inge roligt när dom är sjuka. :/ En vanlig förkylning är ju som "okej" (OCH MISSFÖRSTÅ MIG INTE NU!!!) men när dom är magsjuka känns det extra jobbigt. Jag vill som inte gå och lägga mig ifall hon skulle vakna och spy, då vill jag vara vid hennes sida på en gång. mammahjärtat!!

Nu när jag sitter här och skriver slår det mig att det är himlans tyst i huset nu, Sookie som ligger vid mina fötter hör jag andas men annars är det bara ljudet av tangenterna som hörs.. Och iofs huset som knarrar då och då. Det är stilla!

För att hoppa till något helt annat så försöker jag fixa en ny design till mig, men jag vet som inte vad jag vill ha för nått. Tidigare ikväll satt jag och höll på men det blir inge bra. Aja, ideérna kommer väl.

Ne, nu ska jag antingen kolla på ett avsnitt av Oz eller hålla på med nått i photoshop.. Hoppas ni har ro till att sova denna natt!
Slänger in två bilder på hjärta när hon gosar med Christians och Sabinas katt.. :)





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0