Nya blommor :)

God morgon allihop! :)
Som min vanliga morgon rutin, sitter här och dricker kaffe medans Lydia kollar på bolibompa. :) Iofs så blev det hära morgon inlägget mycket senare än "vanligt".. :P
Igår hade det gått jätte bra att vara med Johanna, hon hade varit snäll och söt!! ;) Tack Johanna!! Sen nästan direkt när vi fått tillbaka Lydia så åkte vi till Eva på middag. Tacktack! :) Sen åkte vi på willys och handlade där jag köpte två blommor och krukor till vardagsrummet, plus en massa mat också.. :)

Idag ska vi till Simon och Jennifer, för Liam blir stor idag. Ett år, grattis grattis!! :D
Annars har vi inte så mycket mer planerat. Jag ska göra mig i ordning, ut med hunden sedan iväg till dom. :)






Kommentarer
Postat av: mamma

Fina blommor och en söt liten prinsessa :)

2010-04-29 @ 12:02:23
Postat av: eva

Visst är blommor på båge fint :)

Lilla Lydia var så gullig när hon drog omkring ankan igår. Tack för att ni kom och åt med oss.

2010-04-29 @ 20:44:00

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0