Inte det bästa tålamodet inatt

Tydligen har jag gjort morgon nu, eller redan för två timmar sedan. Lydia vaknade vid 3 tiden och var bara ledsen, hon hade ingen feber eller nått. :/ Så nu har vi i två timmar, eller mest Lars har försökt få henne att somna igen medans jag legat i sängen och halvt hjälpt till. Men hon har bara skrike hela tiden, nästan hela tiden.
Det är ju inget hon kan hjälpa att vi inte fattar vad felet är men just nu är jag inte på det bästa humöret..

Jag fick tillbaka migränen igår och den har inte släppt, jag har världens jävla inflammation i örat mitt, i flärpen där jag tagit hål och det gör sjukt ont. Det gör ont när jag ler.. :/ Och jag är sjukt trött. Därför har jag inte riktigt haft de tålamod som har behövts fram tills vi klev upp. Och med Vi är det jag och Lyddan, så Lars får sova. (Jag hoppas på en tupplur senare under dagen.)

Lyddan sitter nu i soffan lutad mot kudden, inbäddad i filten och kollar på tv, fast jag tror hon är på väg att somna nu. Det ser så ut. Hon behöver sova för jag fick henne inte i säng för ens kanske 10 halv 11 igår kväll heller och sen vaknade ju hon 3.
Vi får se ifall jag lägger mig igen, klockan har ju ändå hunnit bli 5 och jag har drucke kaffe. Vi får se ifall hon ens somnar..
Här en en bild på henne nu då hon myser i soffan och morbror Simon ligger och sover i andra änden. :)



Hehe, gick och kollade till henne och nu sov hon så ni får ett kort på det också. :)



Det var inte för ens mamma gav upp hoppet om att sova som hon somnade.. Ne, nu ska jag kika runt lite på internet och bestämma mig ifall jag ska sova eller inte. För om jag gör det kommer jag bara bli tröttare då jag sover så få timmar. Aja, det lära visa sig hur jag gör.

Hoppas eran natt har sett lite bättre ut! :)



Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha asså hon är ju så himla söt din lilla tjej! :D

Men förstår om det är lite kämpigt! Kan knappt ana vad som väntar men helt ärligt låter det rätt jobbigt ibland;)Antar att man ändå klarar av det hela när det är dags!



Vad gäller ditt öra, äschan päschan! Jag har ju haft piercingar lite överallt och även i flärpen.. Jag tycker att du går på apoteket och köper klorhexidin och tvättar med, ta ut ploppen ur örat även om det gör ont och rengör den ordentligt även om det kommer göra jävligt ont att sätta i den igen men det kan ha fastnat varklumpar eller så inne i hålet och det är som ända sättet att verkligen få rent! :/ Sen om det inte blivit bättre på ett par dagar med tvättande så borde du ta ur den och låta läka och pröva göra om hålet längre fram. Just i dom hårda delarna på örat ska man vara väldigt försiktig.. Kan gå himla illa! Gör nu så, Sophia :) Vill it att du ska få allvarliga problem!



Ha en bra söndag! Kram :D

2010-04-25 @ 12:29:36
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0