17 april

Jag är hemma nu med Lydia. Gick hem imorse vid 10 kanske. Igår kväll tog vi oss ett glas vin och satt och surrade och surrade till klockan var 3 på natten. Och bara för att vi var uppe så sent så vaknade dom små liven vid 6 tiden imorse. Jag var hur trött som helst. Men det gick ju :P hehe.
Sen jag kom hem har jag hunnit med att sova några timmar. Sen när jag klev upp gick Lars och Lydia och la sig och somnade så jag sitter ni här och lyssnar på musik.. :)

Idag hade vi tänkt grilla men jag tror inte det blir av längre då det snöar såhär. Så jag ska väl försöka hitta på nått till middag.
Har några till bilder att lägga upp. :) Sen ska jag väl gå och göra nått annat. :)




Igårkväll då Lydia badade:)




Ni får en ful bild på mitt öra också, och nu förstår ni väl vad flärpen är.. :) I båda öronen har jag jag tagit där.

Jaa, jag vet, hundra likadana bilder men det får ni ta. Ne nu ska jag nog gå och göra nått annat stället för att sitta här. :) Hoppas ni får en mysig lördag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0