Perfa!!

Idag ska jag faktiskt ut och cykla. Bara det blir lite varmare först för våran cykelkärra är fortfarande nerpackad (Lars packade ihop den efter förra sommaren). Men jag skulle behöva cykla iväg på ÖB och Dollar. Lars hatar att åka dit och när vi väl gör det får jag välja en utav dom affärerna att åka in på. Som jag sedan är inne på hur lääänge som helst, bara för att. ;) Men så är det när man inte har eget körkort. Men perfekt nu när man har börjat cykla, frisk luft och man gör på sig.. :)

Lars har ju det himla svårt med sötsug efter godis och liknande, jag däremot har värsta suger utav kvällsmat med kilovis smält ost på. Är det något som har nått bra tips på vad man kan äta istället? Så att man minskar både sötsug för Lars och matsug för mig?

Nenu ska jag ta och piggna till med min andra kopp kaffe och lägga in bilder från datorn som ni ska få.. Har för mig (som vanligt) att det är jätte mycket bilder. :)




Kommentarer
Postat av: mamma

Hur går det med körkorts proven då???? :)Puss !

2010-04-22 @ 09:27:33
Postat av: mamma

Jo,ang. mat o sötsug. Tips: Ät en morot, drick the,fundera på varför man är söt o mat sugen just då.

2010-04-22 @ 09:33:00

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0