Nästan klart!!

Igår kväll for jag och tränade med Amanda, och jag tyckte det var ett riktigt bra pass, höjde lite på vikterna också men jag känner inte av nått idag, kanske kommer imorgon. :) Vi får se ifall jag tränar idag, ska höra med Lars ifall han inte hade nått för sig.

Och igår spaklade Lars nästan klart, han tror att det bara behövs lite spakel till. Så idag när Lydia sover hade jag tänkt slipa lite. :) Lars sa att vi skulle ha tapetserat till helgen. :D Längtar som fan Är rätt trött pådet här nu, eller egentligen inte, det är spaklet och slipdammet jag är less på. Hela huset känns skitit även när jag städar (dammsuger och skurar).

Annars har jag inte så många planer. Vi ska nog bara vara hemma. Eller aa det visar sig. :) Ha en bra dag!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0