Liten och go!!

Åhhh, tänk så liten hon har varit.. HÄR är en länk till januari månad 09.. Hon har vuxit så mycket och så fort!! Liten och go, fast det är hon fortfarande och det kommer hon alltid vara. :)

Idag ska vi ner på stan, bara min huvudvärk försvinner. Men jag sitter nu med min andra treo för dagen och jag hoppas den ska hjälpa. Det blir nog att jag tar hål i min andra flärp. Har inte alls ont i mitt öra idag. :) Sjukt snyggt tycker jag det är fast det tycker inte Lars. Och det var väl bra för han då att han slipper ta hål där. ;)

Nu ska jag avsluta för både jag och Jen ska duscha innan vi ska ner på stan och äta lunch med Lars. Hoppas ni får en bra dag!

(Bilder får ni senare idag, då jag har kommit hem och fört över bilderna från kameran. Tror det ska vara en massa bilder. :)Så håll utkik!!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei :) Du hadde en utrolig fin blogg :) Besøk gjerne min blogg: www.locobabe.blogg.no Har foressten konkurranse hvor du kan vinne et brun og blif solkort med en verdi på 100 kr :)



2010-04-16 @ 11:40:29

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0