Huvudvärk!!!

Gokväll!!
Sitter fortfarande hemma hos Jennifer, det blir att vi sover här ikväll också för Lars var ju tvungen att måla det sista idag. Och det är ju giftigt så jag vill ju inte vara där med Lydia.
Ungarna sover nu, sen länge tillbaka. Det gick hyffsat bra att natta dom. Nästan inge gnäll. :)

Jag har haft så sjukt ont i huvudet nu dom senaste dagarna så ja tror jag avlider. Inget hjälper!!! Om det fortsätter i helgen så ska jag då verkligen ta tummen ur... och boka tid för huvudet. Det har varit såhär hur länge som helst nu sen har jag ett uppehåll på max en vecka sen kommer det tillbaka och ingen huvudvärkstablett fungerar, jag dricker tillräkligt med vatten, jag rör på mig tillräkligt osv. Mår illa gör jag också när huvudvärken kommer.

Imorgon ska vi ner på stan och äta lunch med Lars annars har vi väl inge speciella planer. Beroende hur örat är natt/imorgon ska jag ta hål i den andra flärpen. Fast det beror ju på ifall jag kan ligga på örat inatt eller inte. ;P
Ne, nu ska jag ta och kika runt på internet sen jag sätter mig framför tv:n en stund innan jag korkar..
Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0