Huvudlös fågel!!

Dagen blörjade med att jag verkligen behövde dammsuga och skura. Så det fick bli det första jag gjorde.. Innan kaffet och allt. Det var slipdamm som hade fare överallt i huset så jag hade inte så mycket till val. Men duktiga jag! ;)

Vid lunchtid cyklade jag, Lyddan ocgh Sookan hem till Jennifer och Liam och var där hela dagen. Vi surrade och drack kaffe och barnen busade på. Lydia ramlade och slog sig några gånger men det är väl sånt som hör till. Cyklade hem igen tills det var dags att göra middagen. :) Sen har vi bara myst på resten av kvällen. Fick några roliga bilder på Lydia från alldeles nyss, helt plötsligt medans jag skulle värma vällingen så ser jag att hon klättrat in i hyllan som micron står på. :P





Såhär nöjd var hon när hon precis tagit sig ner helt själv. :)

Och för någon dag sedan märkte jag också att någon har dyckt bort huvudet på min lilla fågel...


Tror inte det är Lyddan som gjort det, jag har som inte märkt nått förens jag såg det. Det finns inte ens på golvet runt om dörren, huvudet alltså.

Aja skitsamma! Nu ska jag börja natta Lydia. Det kan ju ta sin lilla tid. Hoppas ni haft en bra dag!! :)




Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Hittade ett inlägg som du skrivit ang.bloggtrafik.Jag registrerade med dig som sponsor tydligen.Har noll koll,men bara så du vet :)

2010-04-13 @ 20:03:16
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Eva

Hon är för gullig, hon ser ut som Nicke Nyfiken :)

2010-04-14 @ 20:56:52
Postat av: Sabrina

va söt :D

2010-04-16 @ 16:58:07
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0