Hon sover på golvet!

Det har blivit lite uppdatering nu under helgen.. Har inte haft så mycket att skriva. Vi har mest bara varit hemma, Lydia har cyklat i sin cykelstol för förta gången i helgen också, fast jag vet inte om hon tyckte det var så roligt, eller att hon bara är besvärad för att det blåser. Men sjukt söt är hon i sin nya hjälm och sina nya solglasögon som vi fick av faster Åsa.. :)

Lydia ligger nu och sover på golvet brevid datorn. Hon och Lars var inne medans jag var ute en sväng och när jag kom in igen så låg hon och sov. Jag låter henne ligga kvar på golvet, annars vaknar hon väl när jag lyfter henne till sängen. :P Här får ni se henne. :)





Hon vaknade nyss till, så jag la över henne i sängen nu. Hon sover nog mycket bekvämare där. ;) Fast hon ska inte få sova så länge till, då somnar hon aldrig ikväll. :)

Igårkväll var hon också himla trött, hon kom bara upp ur sängen två gånger sen sov hon.. :) Hoppas det går lika bra ikväll också. :)

Ne, nu ska jag gå och börja med middagen. :) Hoppas ni haft en bra helg!



Kommentarer
Postat av: eva

tusen tack för en särskilt god middag med grillat kött och fräsch sallad till!

ni är för gulliga som bjuder oss.

/R E G E

2010-04-11 @ 19:27:42
Postat av: tava ;*

söt !

2010-04-11 @ 22:04:09
URL: http://tavas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hahahahaha! Men så söt! Hon måste ha varit riktigt utmattad som bara somnade pladask mitt på golvet :) <3

2010-04-12 @ 16:27:02
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0