Hög feber

Över till ett mindre argt inlägg nu än förra..

Lydia fick sova från 4-halv 5 till halv 9 imorse, så det var himla skönt både för hon och för mig, hon behöver alla krafterna som hon kan få om hon ska vara sjuk... Och hon hade inte spytt när hon vaknde men hon hade hög feber, 39,6 grader. Så jag bytta på henne (inge pink i blöjan) och gav henne en alvedon. Sen fick jag i henne en fjärdedels rostad macka, lite yoghurt och en massa vatten. Så det känns könt i alla fall. :) Hon sover nu igen och har fått behålla maten hon fick i sig imorse. Så jag tror och hoppas att hon är på bättrings väg.. *Peppar peppar* Hon är ju som ändå annars rätt pigg. Hon orkade t.o.m dansa lite till barnprogrammet imorse. Fast det var väldigt lite hon dansa men ändå.. Nee, nu medans hon sover ska jag ta hand om tvätten jag började med inatt och fylla på en ny maskin.



Kommentarer
Postat av: Tove

söt blogg! :)

kolla gärna in min www.tovy.blogg.se

2010-04-08 @ 12:55:31
URL: http://tovy.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0