Gnällig dag och nya skor

Hej på er!!
Lyddan har varit skit gnällig idag, skrikit och varit ledsen och inget har hjälpt, hon ville inte sova, hon ville inte äta rån, hon ville inte vara i famnen, hon ville inte dansa, hon ville inte äta osv.. Inget var bra. Men tillslut när vi cyklade till ica så somnade hon i vrålåket sitt (cykelkärran).. Hon fortsatte att sova i min famn också tills det var en tant som gick in, rätt hårt, i hennes ben. :S Jag blev skit förbannad och sa något ovänligt som hon skulle höra men hon fortsatte bara att gå utan att bry sig. :S
Sen även att två kvinnor tyckte att Lydia var en Han, trots att hon var hel rosa/lila. Det tyckte jag också var konstigt. Fast det är väl inte så mycket att lägga någon vikt i men ändå, jag tycker det är lite irriterande. :/ :P

Efter middagen så cyklade vi alla ner på stan också för att gå på intersport och kolla på ett par träningsskor åt mig. Och skor hittade jag, eller det var Lars som hittade dom åt mig. TVÅ par, ett par träningskor och ett par perfekta-ut-och-gå-skor. Fast jag ville bara ha träningskorna men Lars tyckte verkligen jag behövde båda paren och jag hade som inte så mycket att säga till om. ;) Jag älskar båda paren!! Bild ska ni få.

Sen när vi kom hem for jag och Simon direkt hem till Jen och Simon och var där ett tag, surrade och drack kaffe. Mycket trevligt som vanligt. :) Jag och Jennifer bestämde oss för att gå ut och gå imorgon. Först till bvc då Liam har tid där och sedan vet jag inte vart det bär av. En promenad i alla fall.

Och Simon åker hem imorgon också, jag försökte övertala han att stanna tills efter helgen men det var han inte så tagg på.
Ne nu (som jag oftast skriver när jag ska avsluta) ska jag lägga in bilder på skorna sedan ska jag lägga mig och sova. Är sjukt trött!


Mina fina träningsskor....


Mina fina perfekta-ut-och-gå-skor. :)

Sov gott!



Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk på att man lätt får skavsår första gången. Ett tips för att undvika skavsår är att man tar på sej två tunna strumpor ist./ Puss

2010-04-27 @ 10:35:14
Postat av: Veronica

Salomon skorna är verkligen jätte sköna att gå i. Så det var ett riktigt bra köp där.

2010-04-28 @ 13:32:18
URL: http://fewie.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0