Flärpen...

Jag hade tänkt försöka hinna med ett litet inlägg. Får ju inte glömma bort att ni nästan är beroende av mig. ;)
Igår när vi var på stan tog jag hål i flärpen i örat. Och bättre än så kan ja inte förklara men ni ska väl få någon bild i framtiden. :) Sen köpte jag regnkläder, fleecebyxor och fingervantar till Lyddan. :) Hon var så fin så i sina regnbyxor.. :)

Igårkväll efter att ungarna lagt sig så kollade vi bara på tv:n sen såg vi en film, p.s i love you den var riktigt bra.. En såndära film man ska se om man vill grina lite.

Nu idag har vi inga planer alls, Lars gav inte Sookan mat imorse så jag måste väl hem snart antar jag.. Men just nu tror jag Lyddan sover, jag la henne nyss i alla fall.
Ne, nu ska jag göra nått annat, hejdå!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0