Felsms.com

Haha, jag tror jag dör... ;D Taget från felsms.com

Till: Pappa
Sms: Såg något så sjukt på tv, det handlade om porrstjärnor som blekte analen. Vart får man tag på sånt medel?
Svar: Jadu, inte vet jag. Fråga mamma, hon vet allt möjligt konstigt.

Förklaring: Blev väldigt fel där. Skulle skicka till en kompis och självklart inte till min pappa. Men jag blev nästan mer chockad av hans svar!

Till: Mamma
Sms: Alltså, Sebbe får typ aldrig upp den, och när han väl får det så slaknar den när han är påväg ''in''. Har du nåt tips? :(
Svar: Ja du gumman. Jag vet inga direkta tips, jag har ju bara varit med din pappa i alla dessa år. Men fråga någon som kan sånt där. /Puss mamma

Förklaring: Nej, nej, nej! Det skulle inte till mamma, det skulle till min bästa kompis som jag berättar allt för.../Emma
Till: Mamma
Sms: När ska vi hitta på något igen..? Jag saknar redan dig och din kropp, och din härliga kuk! Du var så härlig, och så jävla bra<3 puss
Svar: Ojda, jag visste inte att du hade ett så bra kärleksliv gumman, men kom ihåg att alltid skydda dig! Ses sen, kram

Förklaring:
Skulle till min kille..  Vi hade haft sex för första gången samma dag, och det blev liite fel, och liite pinsamt haha
Till: Mamma
Sms: Nu är du påkommen. Jag hittade din dildo :) Snuskmaja.
Svar: Gillar inte att du rotar i mina lådor. Men nu är det som det är och jag har en sån men jag är inte ensam om det och det är inget konstigt.

Förklaring: Skickade till min mamma istället för min tjej. Jag skulle aldrig gissa att mamma hade en dildo. Det blev en konstig stämning hemma några dagar efter.

Haha, jaa som ni förstår så måste ni gå in på den sidan och kolla runt lite. :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha dendär sidan är så bra. Det går inte att gålla sig för skratt.

2010-04-08 @ 14:25:50
URL: http://jtn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahhaha guud jag dör! Sitter och asgarvar! Den där sista var ju underbar!



Om du känner dig glad och hjälpsam idag kan du väl slänga iväg en röst på mig som Veckans blogg!

Skulle göra mig väldigt glaaa :)



Röstar gör du här:

http://kiiika.blogg.se/2010/april/finalisterna.html#comment



Jag är nummer 3 ;)

2010-04-08 @ 17:55:42
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0