En förändring

Vilken förändring det har blivit att lägga Lydia på dagen också... Förut har jag som nästan bara lagt ner henne och behöva gå till henne en eller två gånger men nu måste jag sitta med, sjunga, vagga sängen (vi har sånahär gungfötter) smeka henne i pannan, vyssa osv. Och om hon somnar in och jag går iväg och vaknar igen om så bara för 2 sekunder och ser att jag är borta så får jag börja om. Nu sover hon i alla fall. :) Lillfisen var himla trött.

Det blev aldrig så att vi gick iväg till komvux eller Jennifer. Jag var himla seg på att göra mig klar idag och då tyckte jag det blev ont om tid. :P

Nu ska jag traska ut med hunden, sendan ska jag väl bara vänta ut tiden.



Kommentarer
Postat av: TraN

Kjempenydelig datter du har! Hun er utrolig søt ^^



- TraN// TTHN

2010-04-28 @ 14:01:47
URL: http://www.TTHN.blogg.no

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0