Det går inte bort...

Hej på er!! :)
Idag har det varit en riktigt lat dag. Fick sova till över 11 för Lars och det var riktigt skönt! :) Sen dess har jag inte gjort så mycket, har städat lite och vikt undan lite vinter saker som jag inte tycker hör hemma här längre. :)

Sen är jag lite irriterad, vi håller ju på att göra om vardagsrummet och vi har ju målat både lister, tak och väggar och när vi har täckt golvet och det som ska täckas så har jag velat vara skit noga men Lars har sagt "men nej det går att ta bort om det skulle komma på golvet. Vi behöver inte vara så noga" och nu på eftermiddagen har jag försökt fått bort färg som hamnat på golvet och NEJ DET GÅR INTE BORT!!!! Nu har jag tänkt skita i det och låta Lars göra det eftersom han sa att det skulle gå bort. För jag vill då inte ha färg på golvet!

Annars är jag på bra humör, jag har ingen huvudvärk alls, inte ens pyttelite som går att leva med.. Jag köpte några nya tabletter i fredags och huvudvärken var som bortblåst, det var nån migrän tablett. Mycket skönt!! Sen har jag även ringt vårdcentralen och bokat en tid med en läkare. Så då kommer jagfå hjälp med huvudvärken.. För det går verkligen inte att vara en "normal" människa när man har migrän/huvudvärk. Humöret är cp och man blir irriterad och sur för det minsta lilla. I alla fall jag är så.

Ne nu ska jag inte sitta här längre. Ska nog bädda sängen och plocka ihop mina klädeshögar i sovrummet. ;)



Kommentarer
Postat av: Nadia

Förstår dig! Jag har också huvudvärk, flera dagar i veckan och oftast någon timme iaf varje dag och de suger. Man blir grinig, mer lättretlig och allmänt deppig! GRRR :@ Jag får dock inte ta någon medicin föräns ungen är ute :-(

2010-04-18 @ 17:28:53
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0