Dax igen

Jag beslutade ändå efter förra inlägget för att gå och lägga mig, tänkte att jag kunde ta tvätten imorgon osv. Lydia hade ju ändå sovit nätan två timmar och det såg ut som att hon skulle fortsätta sova. Efter att jag sovit en halvtimme-45 minuter var det dax igen att trösta, duscha Lydia, byta kläder, bädda rent i sängen och försöka få i henne vatten. Mitt hjärta värker, hellre då att jag spyr än henne. Nu ligger hon i sängen igen, hon kommer nog somna snart, det ser så ut. Stackars lillfisen. Feber har hon också, så hon fick en alvedon nyss. Hoppas den gör att hon kan sova lite bättre.

Aja, jag ska väl försöka sova lite också, måste slappna av bara. Tror jag kommer behöva all sömn imorgon.. Vare sig hon är sjuk eller inte.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh huvva lilla lyddan :/. hoppas hon blir bra snabbt , och att hon får vara ganska pigg ändå!. HATA magsjuka. Och varför måste barnen våra få det:/. huvva!.

2010-04-08 @ 09:53:01
URL: http://jennifernording.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0