Dagisplatsen

God morgon!!
Onsdag är det idag och vi ska snart ta och gå till komvux för jag behöver se på anslagstavlan där om det finns lite billiga böcker. :) Sedan blir det vidare till Jennifer. Ska vara där ett tag och surra sen gå och handla fika på ica för Liam fyller ett år imorgon. Det är stora killen nu!! (Y) :)

Kvart i 1 kommer Johanna och lånar Lydia lite. Så Lydia ska på kalas idag också. På Olivers 2 års kalas fast med bara Johanna. :) Du är bara för underbar du Johanna! :)

Lydia har i två dagar sovit bra men varit lite krångligare att somna så det har blivit att hon sovit i spjälsängen nu i nån dag så jag hoppas inte det blir att hon kommer måsta "läras" om i växa-sängen. Fast Lydia är ju så stor och förståndig så det kommer nog gå bra. ;)
Ni ska få en bild på Lydia för en stund sedan, då jag var lite ouppmärksamm. ;)

För att hoppa till något helt annat så ska ju Lydia börja dagis den 17:de maj. På norra pitholmsförskola och den 9:de augusti så börjar hon på klubbgärdet. :) Spännande spännande. Fast jag har redan värsta ångesten över det. :/ Det känns inge bra att lämna bort henne till andra sådär varje dag. :/ Fast jag vet att det kommer ge med sig den här känslan, att det bara är i början det kommer vara lite jobbigt så jag lägger inte så stor vikt i den för samtidigt så tycker jag det ska bli kul, eftersom jag också börjar plugga. :)

Aja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe, lägga in en bild och sedan gå iväg. :)



Hon hade tagit Sookans bädd till vardagsrummet och och lagt sig igen.. ;)
Hon får engentligen inte vara i Sookies bädd, för den vill jag ska bara vara Sookies. Hennes lilla paus från allt.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det blir nog det , började mamma gruppen nångång i januari. Så det borde ju stämma :). Söto <3

2010-04-28 @ 09:08:16
URL: http://jennifernording.blogg.se/
Postat av: mormor

En riktig bus jänta, är vad hon är! :)/Puss

2010-04-28 @ 10:38:54
Postat av: Emma Eriksson

Jo, lämna på dagis är inte enkelt. Jag grät hela första veckan efter jag lämnat honom. Men det blir lättare med tiden då man ser hur roligt dom har det och hur bra dom trivs. =). //Emma (med brandon)

2010-04-29 @ 09:02:01

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0