Då var det dax igen....

.....Fast inatt är jag själv, eller Simon är ju vaken men Lars sover. Hon vaknade halv 1 och jag försökte lägga henne i kanske en halv timme sen satte vi oss framför tv:n. Allt blev så mycket enklare, tills hon bestämde sig att vara lika pigg som på dagtid. Så hon springer omkring och leker för fullt och om jag testar att lägga henne skriker hon bara, jag får inte ens ha henne i famnen... Aja, bara hon blir trött av det så kan det väl inte göra så mycket.

För att hoppa till något helt annat så tog jag ut mitt örhänge idag, från flärpen.. Det hade blivit skit dåligt. Blå/lila och varigt. :S Örhänget hade också "åkt" in i örat då örat hade svulle så mycket. Så nu har jag sår där. Men jag säger då det, fyfan va ont det gjorde att dra ut den, då man inte ens fick tag i själva ploppen på örhänget. Men nu var det gjort och det känns redan bättre, nu kan jag prata utan att det gör ont igen.. :P Och jag tänkte när det har läkt ta ett nytt hål bara. :) Det var ju mitt fel att det blev dåligt så jag råkade slå mig på örat och fastna i saker osv. Sen när det väl blev dåligt så var jag ju självklart där och pillade.

Aja, nu ska jag gå och testa ifall lillchefen vill sova om inte så återkommer jag väl kanske senare inatt. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Simon?

2010-04-26 @ 09:42:35
Postat av: Sabina

Hej!

Låt en piercare göra hålet i stället och sätt in en ring. De blir mindre tryck av vävnad och ringen gör att vätska och skräp rinner ut istället för att blockeras av en plopp. Bara ett litet tips så här.

Kram //Sabina

2010-04-28 @ 08:41:07

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0