Att få Lydia sova i en "vanlig" säng - Video

Nu är det såhär att vi redan nu har börjat lägga Lydia i "vanlig" säng.. I min växa-säng som jag hade när jag var liten och som min mamma hade när hon var liten och alla andra på mammas sida har sovit i denna.. Jaa, ni fattar!
Och det är ju ett himla jobb med det, ett himla springandes fram och tillbaka.. Första nattningen var inte lyckad och vi fick tillslut lägga henne i spjälsängen. Och när hon hade somnat lyfte vi över henne till växa-sängen. Och hon sov resten av natten och kom in till oss på morgonen. :)
Igår gick det mycket bättre, 1½-2 timmar efter i lagt henne hade hon somnat i växa-sägen och sov där hela natten tills hon kom in i vårat sovrum och väckte oss före 7 nån gång. :)
Jag tror och hoppas på att det kommer gå ännu bättre ikväll.. :) *peppar peppar*
 
I alla fall så ville vi filma henne igår då hon skulle sova.. I detta klipp så låtsas jag inte se henne eftersom vi ville filma. Och så där gör hon hela tiden, när hon ser att jag är på väg mot henne springer hon tillbaka till sängen i full fart.. ;D



Visst är hon bara för gullig? ;)



Kommentarer
Postat av: Sabiina

Ja, hon är bara för gullig!!

2010-04-04 @ 11:33:18
Postat av: Monica

hihi, sötfis!! :D



Ja, visst är Diesel en riktigt stilig gubbe :)

Vi har hans regnbyxor på sig, men dom är som vanliga galonbyxor. Funkar perfekt! Mamma har köpt dom på loppis, som nya :) Tror byxa och jacka gick på 50 spänn. Inte dumt!



Är allt bra med er?

Kram!

2010-04-07 @ 13:11:37
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0