Äntligen!!!

Hej på er..
Nu har vi äntligen börjat tapetsera men vi (Lars) hade räknat lite fel på hur många rullar vi behöver så jag måste ner och köpa en till imorgon. Sen ska jag gå och köpa lite elgrejer så vi ska dra kablar och grejer imorgon innan vi tar fondväggen. Lika bra att skaffa lite mer eluttag. :) Det vi har hunnit med ser riktigt bra ut. Fast jag är lite osäker på två våder. Tapeten under verkar ha släppt litegrann men jag ska vänta och se ifall det dra ihop sig. Jag hoppas och ber till tapetgudarna att den kommer göra det, för annars blir jag ledsen i ögat.

Annars har dagen rullat på bra. Cyklade upp till Dollar och ÖB en sväng men hittade inge speciellt. Så jag cyklade hem igen. :) Och när Lars kom hem åt vi bara sen började vi med att tapetsera. Och nu sitter jag här fast jag ska gå ifrån datorn nu och göra nått annat. Kanske tar en liten promenad. :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0