20 nya

Så jävla fult.. Jag har ju talat om för er om hur det tjorvade med faserna och grejer på körkskolan. Jag skulle göra om dom och jag hade fått 20 nya tester. Så nu när jag loggade in för att börja göra om allt igen så står det vilket datum och grejer jag har blivit godkänd för just dom faserna som jag måste göra om, och jag hade bara 4 tester. Så jag ringer och frågar vad det egentligen är som gäller.. Och det blev samma svar, att jag måste göra om faserna, för DOM kan inte se att jag gjort några. Fast för mig står datum och allt.

Hur som haver så fick jag 20 nya tester och göra om alla faserna, vare sig det stod för mig att jag hade klarat dom eller inte..

Lyddan verkar inte vilja somna så jag får avsluta nu..



Kommentarer
Postat av: Monica

Åh vad roligt att ni fått dagisplats! Jag tror pitholms förskola är jättebra. Ser trevligt ut iaf :) Anton är i stan på gripens förskola. Jättebra dagis, så vi är jättenöjda, förutom avståndet. Men det är ju bra när jag jobbar i stan förstås.

När börjar ni med inskolningen?

Kram!

2010-04-23 @ 20:01:09
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0