2 timmar

Hej på er kära läsare.. :)
Jag fick mig en liten tupplur på två timmar efter lunch, mycket skönt och välbehövligt!! Sen kom Jen och Liam och väckte mig medans Simon (hennes man) bytte däck och tvättade bilden deras. Sedan stannade dom på middag och Lars gjorde en jätte god kycklingsoppa.

Lydia har varit lite kinkig idag, i alla fall på förmiddagen, hon ville inte sova middag och gick bara omkring och skrek men när hon väl somnade så sov hon också i ca två timmar. Både hon och jag behövde sova dom timmarna. Sen vaknade hon ju och såg pojkvännen sin (Liam) så då blev hon genast glad. ;p

Jag och Jen hann också slipa upp mina tavelramar som jag ska göra hyllor av. Så imorgon ska jag grundmåla dom igen (fast med rätt färg) och sedan hitta en bra sprayfärg som jag kan använda mig av.

Nu ska jag avsluta och slå mig ner i soffan med Simon (min bror) och Lars och mysa till någon film. Lydia sover sen länge tillbaka, det gick hur bra som helst att natta henne idag. :)
Hejdå!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0