Våran underbara bebis! ♥

Idag har vi inte gjort nått alls. Tog oss en cykeltur tidigare idag innan det började regna.. Ganska skönt att cykla men jag tror det var skönare för Sookie att få göra av med lite energi. Jag tror hon saknar Lars. Hon ser lite deprimerad ut. Och Lars kommer ju inte hem förens imorgon kväll.

Lydia sover just nu men jag ska nog väcka henne snart så hon somnar i tid ikväll. Hon är så jäkla god och glad! Direkt från då hon vaknar till det hon somnar är hon glad, lite små ledsen blir hon om hon är övertrött eller hungrig. Men det är ju bara så det ska bara. Världens finaste bebis! Min bebis, våran underbara bebis. ♥ Tänk att vi har fått turen att vara föräldrar till Lydia! Det går inte att sätta ord på känslorna. Men jag tror de flest föräldrar vet vad jag menar.

Ne, nu ska jag dricka lite kaffe och kolla lite på tv innan jag väcker Lydia.. Vi hörs senare. :)




Kommentarer
Postat av: faster

Puss puss Lydia :)

Vi saknar Dig!

2009-09-09 @ 21:16:12

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0