Det gick bra :)

Karin (grannen) och hennes son Jack på 3 år passade Lydia imorse när jag var på körskolan. Det hade gått jätte bra. :) Sen gick dom in till stan för att möta upp mig och Jack fick åka på en sånhär ståbräda på barnvagnen. Det tror jag han uppskattade. ;) Vi kollade på lite kläder på stan sen fikade vi innan vi gick hem. :)
Jack ville egentligen inte att jag skulle vara med för han trodde att jag skulle ta Lydia ifrån han och han ville ha Lydia själv. Han är så söt! ;p

Jag har precis lagt Lydia nästan, hon är jätte trött men jag tror inte ho förstått det själv så hon ligger och pratar lite med sig själv och roar sig med alla gosedjur som finns i sängen. :) Hon är bara för söt!!

Igår på stan köpte jag sånna här jeans leggings dom heter ju nått speciellt som jag inte vet vad men ni fattar ju vad jag menar.. Dom är riktigt fina!! :D T.o.m. Lars tyckte det. Sen köpte jag två vanliga linnen, ett svart och ett vitt och strumpor. :) Mycket nöjd är jag i alla fall! :)

Ne nu ska jag sitta och nörda photpshop. ;D Puss




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0