Det sprängs snart.

Jaa, jag vaknade då inte tidigt, jag var inte pigg och huvudvärken var kvar.. Vi har hunnit vara ner en sväng på stan där jag köpte två st pyjamaser till lillan och två st linnen till henne. :) Självklart rosa. Sen gick Lars och Lydia på ica och handlade så jag gick lite själv på stan. Försökte hitta något till mig men jag tror inte jag var på rätt humör så jag hittade inget.. Jag gick och köpte huvudvärkstabletter också för dom hade tagit slut här hemma.

Nu är vi hemma igen i alla fall och jag har fortfarande ont i huvudet, trots att jag tagit en tablett. Det känns som om att huvudet kommer sprängas snart. Tror jag ska gå och vila ett tag nu medans Lydia sover..



Oj, jag hade vist glömt att "spara & publicera". Det ovanför skrev jag för en timma sen kanske. Det blev inte att jag gick och vilade, jag fastnade med photoshop.. Det finns ju tusen saker att lära sig och för mig tar det tid. Men framåt går det. :) Lydia sover fortfarande så jag ska sitta här ett tag till. :) Senare ikväll kommer Jennifer, Simon och lilla Liam hit. :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0