Fullt upp :)

Igår kväll gjorde jag inget alls. Jag kollade på film i sängen och myste för mig själv, efter Lydia hade somnat.. Lars sov borta inatt.. Kommer inte riktigt ihåg vart han skulle, tror det var lycksele. Han kommer i alla fall hem senare ikväll. :)

Idag är det fullt upp. Kvart över 11 ska jag träffa Monica nere på stan och lämna Lydia till henne för hon ska vara barnvakt medans jag har en körlektion. Sen ska vi äta lunch :) och efter det så är det mamma grupp.... När jag väl är hemma ska ta det lugnt i nån timme sen ska jag vara barnvakt åt grannens barn tills ikväll. :)
Nu sover Lydia en sväng.. Jag har tajmat det här en aning dåligt, eftersom hon brukar sova mer än 1 timme. Menmen, det ska nog gå bra ändå. :) Hon brukar ju alltid vara glad. :)

Ne nu ska jag gå och göra det sista som behövs innan jag kan bege mig mot stan. :) Hoppas ni har en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0