En jobbig natt

Igår städade nästan hela dagen känns det som, dammade och sånna grejer. Sen på kvällen fick ja nå ryck om att jag ska måla om mina äckligt bruna fönster i hallen så jag börjar slipa.. Sen ångrar jag mig fast då var det ju för sent. Så jag fortsatte och grundmålade ett av fönstrena.. Och mer jobb väntas. :/ Fast det är ändå roligt när man väl håller på att måla och fixa och trixa.. Om det blir ett bra resultat är ju allt slit värt det! :)

Natten för oss har varit jobbig. Lydia har sovit jätte oroligt, varit ledsen, snorig och pigg emellanåt. Från 11- halv 12 då vi gick och la oss fick jag gå upp till henne 5-6 gånger innan 4. Sen sov hon till kvart över 9 - halv 10. Så vi fick lite sömn. :)
Stackars lilltjejen hon är jätte snorig. Fast hon var inte varm inatt eller nått, och hon hostade en gång under hela natten så det var inte de som var jobbigt. Nu är hon på bättre humör i alla fall. Nu är hon en glad Lydia igen, en glad men snorig Lydia. :)

Idag skulle vi till MVC men Lydias barnmorska var sjuk idag så jag har inga planer alls idag. Är himla trött så jag tror vi bara är hemma här och tar det lugnt.
Lydia leker på golvet här brevid mig nu och jag drack nyss en kopp kaffe som var alldeles för svag.. Hatar när det blir så, också har jag gjort en helt kanna med kaffe. :/

Blöjbyte... Så.
Jag har inte så mycket mer att skriva.. Måsta ta på mig kläder och gå ut med hunden nu ändå, fast tror det inte är någon bråksa än, Lars rastar alltid henne innan han åker till jobbet. :) Fast ja ska ändå avsluta här. Skriver kanske mer senare idag.
Hoppas ni får en kanon dag! :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0