Svininfluensan

Idag är jag dödssjuk!!Vi har ju varit dåliga nu ett tag men jag trodde det blev bättre, Lydias snor försvann och jag kännde mig mycket bättre. Sen nu på någon dag har det bara smält till så är i alla fall jag jätte sjuk.. Lydia är bara snorig och hon är lika glad som vanligt så jag antar bara att det inte påveckar henne så mycket.
Lars sa igår att han också känner sig sjuk. Så jag tyckte det var dax att ringa vårdcentralen för att kolla upp oss. Sagt och gjort, 13:45 har vi en tid att kolla oss. Det känns himla skönt.
Det är ju en sak om jag skulle ha svinis men om Lydia har det är det lite farligare. Men jag tror inte att vi har det vill bara vara på den säkra sidan. :)

Annars idag ska jag bara ligga i soffan så mycket det går. Det kommer nog inte vara så lätt när lilltjejen far fram som blixten till allt hon inte ska.. :) Hoppas eran dag blir bättre än min!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0