Solen skiner och det är 28 grader varmt

Gomorgon!
Idag var det inte så fint väder.. Fast det regnar ju inte nu i alla fall, så det är skönt. Lydia ligger i sängen igen.. Hon är himla trött. Fast tror inte riktigt hon har förstått det själv. Men när hon har somnat ska jag gå ut med Sookie, sen dricka mitt kaffe, eller de beror på vad som händer först. :P
Idag har vi inga speciella planer, vi skulle gå och bada Sookie men utöver det så vet jag inte. Lars kanske har planerat något. Han brukar göra det, sen glömmer han att tala om det. ;)

Just ja, jag har glömt att tala om för er att vi börjar på fortsättningskursen på babysimmet nu snart igen. Kommer inte riktigt ihåg datum men det var om någon vecka. Det ska bli riktigt roligt. :)
Ne nu ska jag kolla lite på vakna med the voice innan jag går ut med Sookie. Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0