Skattar åt mamma...

Lydia ligger nu och sover, hon somnade nästan på en gång efter våran "promenad".. :) Hon har varit så glad idag, det är hon iofs alla dagar men hon har varit mycket gladare idag har det kännts som. Har skrattat och gjort sina speciella ljud nästan hela dagen lång. Det är så härligt att höra henne skratta.
Idag när hon var uti spisen för 20:de gången försökte jag säga åt henne halvskarpt "nej", då började hon tokskratta åt mig.. :P Om något så tänkte jag att hon skulle grina för att jag sa till hårt. Och när hon skrattade åt mig smälte mitt hjärta! Hon är bara för rolig! :) Mitt lilla barn!! Aldrig ska jag sluta älska dig, du är de underbara i livet!

Imorgon halv 3 har vi babysim och svärfar ska skjusa dit oss och Lars ansluter oss där. :) Det ska bli roligt att bada med Lydia igen! :D Hon älskar att bada, eller ja nästintill älskar. :)






Nu ska jag gå och göra varmamackor sen tänkte vi kolla på filmen vi skulle ha sett igår, District 9. :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0