Rutiner

Våra planer för dagen är mamma grupp klockan 13 fram till 15 sen tänkte jag å på stan och handla lite kläder, både till mig och Lydia. :) Lars kommer hem idag också.. :D Lydia är lite pappasjuk nu. Hon viskade det till mig. ;)

Nu sitter hon och leker själv. Som våra morgonrutiner ser ut.. Vi kliver upp. Jag ger Lydia välling eller gröt. Sen när hon är nöjd och belåtet så leker hon lite för sig själv så jag får en kopp kaffe och då sitter jag oftast framför datorn. Sen går vi ut med hunden. Nästan varje morgon ser ut så. :) Om vi inte har bråttomt någonstans..

Ne nu ska jag kika runt lite på internett innan jag ska gå ifrån datorn. Hoppas ni får en kanondag!




Kommentarer
Postat av: Erika

hittade du nå kläder? :)

kram

2009-09-10 @ 16:42:15
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0