Regnskyddet

Vi kom nästan nyss in från en promenad. Eller det som skulle vara en promenad. Jag hade t.o.m. fått med mig Lars på en promenad (som hatar att bara tomgå) och vi går ut och jag känner mig stolt över Lydia, Lars, Sookie och den nya vagnen. Jag tyckte det skulle vara riktigt mysigt att gå en sväng. Inte ens när det började smådugga blev mitt humör sämre utan jag bara tänkte. "vi har ju regnskydd åt Lydia" så vi började pyssla på med det och båda två försökte få regnskyddet att passa. Men icket.. Inte att vi fick dit regnskyddet. Min första tanka var att dom gett oss fel regnskydd. Min andra tanka var att vi inte var tillräkligt smarta för att komma på hur det ska fungera.

Det slutade med att vi vände och gick hem, efter 500 meter kanske.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0