Natti natt

Jag håller nu på att nattar Lydia. Fast det verkar inte vara några problem. Hon hade lite väl mycket energi kvar i början när jag la henne men den är borta nu. :) Tror t.o.m. hon sover nu för det är helt tyst. :) Nee, nu hörde jag nått. Ska bara gå och kolla till henne.
Så, hon var fortfarande vaken. Hon hade ställt sig upp och log det dära leendet som världens sötaste barn ler. Ni som är föräldrar vet säkert vad jag menar.. ;) Hon är så jäkla söt så det är så svårt att inte ta upp henne och gosa.

Idag har det inte hänt så mycket, vi var ute på gården ett bra tag förut idag men annars har nästan bara varit inne. Dagen har gått så fort även fast vi inte gjort nått speciellt. Nu väntar jag bara på att Lydia ska somna sen ska jag ut med hunden en kortis.
Ne nu ska jag kolla lite på tv och vänta tills Lysia somnar, skriver kanske mer senare. :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0