Min nya design och äldsta kompis :)

OHH! Tack Amanda som hjälpte mig att fixa till bloggen.
Ja, jag har en ny design, som jag själv har gjort. Det är meningen att den ska vara höstig om ni inte ser det. :P Det är kanske inte världens finaste men JAG har gjort den!! Det gillar jag. :) Tänk från början kunde ja inget alls med photoshop och nu har jag gjort en egen design!! Ni som kan kanske inte tycker det är så svårt men det tycker jag. :)
I framtiden ska jag lära mig HTML koder. Så jag kan lägga in designen osv. :P Tills dess får jag ta hjälp av Amanda, som för övrigt är min äldsta kompis ever. Vi gick på samma dagis och har gått i samma klass i 9 år. Tusen tack vännen!

Nu ska jag gå och sova. Go´natt!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0