Kallt ute!!

Nu väntar jag på att mitt trogna kaffe ska bli klart, sen ska vi gå ut och gå en sväng. :) Lydia leker lite för sig själv just nu, som hon brukar göra medans jag sitter här en stund.. :) Hon verkar lite trött redan nu så jag tror hon kommer somna ganska snart igen. Hon kommer nog somna i vagnen när vi är ute och går.

Jag gick nyss och kollade hur många grader det är ute. Och det var bara 5 grader.. Det är kallt ute nu. Och jag har ingen varm overall till Lydia. Jag har fleece byxor och tröjor och vind jacka och byxor sen får jag packa in henne i filtar och i fotsäcken.. Det blir nog varmt. :)

Idag ska vi gå på mamma gruppen och jag hoppas det är många mammor där idag. :) Det är så jäkla tråkigt annars.
Nu ska jag dricka mitt kaffe sen blir det en promenad. :) Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0