Julsaker!!!

Nu sover Lydia sin andra tupplur för dagen och sista innan det blir läggdaxs..
Jag sitter och kollar lite på jotex.se på julsaker, det kanske är lite tidigat att kolla på det nu. Men vi har så lite av det här hemma och om vi har nått så är det omaka gardiner osv.. Tänkte att vi skulle behöva lite nytt. :P I alla fall till köket.  Lydias rum har redan julgardiner, skulle bara behöva köpa en fin röd julstjärna dit. :) I vardagsrummet ska jag nog inte byta gardiner, eftersom det ändå ser för jävligt ut när vi inte renoverat de rummet än. Så jag tror de gardiner som hänger där ska få hänga kvar, i matsalen har vi inga gardinger eller joo det har vi men såna här hisgardinger och dom ska få vara kvar, i sovrummet ska vi inte heller byta gardiner. Så det blev nästan bara köket kvar då och det blev ju mycket billigare än att köpa nytt till varje rum. ;p

Sen skulle jag behöva en ny bikini, den jag har nu är NÅGOT för stor och mina bröst syns.. Köpte den när jag var gravid och brösten var stora, vilket dom inte är längre.
Sist på babysimmet så "sparkade" Lydia bort min bikini överdel så jag flashade bröstet, som tur var var det under vattnet och ingen såg... ;P Fast en ny sån blir det inte än i alla fall.

Ne, nu ska jag gå och rensa lite i kökskåpen. ;) Puss



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0