Inget internett

Jag har inte uppdaterat något för vi inte haft något internett från igår kväll till för nån timma sen.
Imorse så vaknade Lydia halv 8 och vi klev upp och busade och åt välling osv, sen halv 9 var hon trött igen så vi gick och la oss igen och vaknade inte förens halv 12. Så vi har då sovit tillräkligt. ;) Fast jag känner att det blev lite för mycket sovandes för mig för jag är tung i huvudet.

Vi har inte húnnit med så mycket idag nu när vi sovit så länge, men jag har i alla fall lagat mat och Lydia, sen har jag plockat undan lite saker. Alltid finns det något att plocka undan.
Vi ska cykla och handla sen. Eller så cyklar jag hem till Jennifer och är där en stund.. Och jag tror det lutar åt först Jennifer sen ica.

Snart kommer Johanna hem från New Jersey.. :D Den 8:de oktober är hon hemma i Sverige igen.. :) Gud så jag längtar! Vill höra allt hon har varit med om där borta. ♥

Ne nu ska jag gå och göra nått annat så jag tar mig hemmifrån snart. Bilder får ni senare idag! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Awww så söt du är!! Jag längtar också!! :D

2009-09-08 @ 03:56:41
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0