Ikea lista

Lydia sover nu för andra gången idag och jag sitter här och kollar på Ikeas hemsida. Jag måste göra en lista innan vi åker upp dit, så man vet på ett ungefär vad man ska ha och ungefär hur mycket allt kommer att gå på. Vi ska åka upp dit om två helgen. Igår när jag och Lars pratade om vad vi behövde så lät det som jätte mycket, men nu när jag gör listar står det 2 saker som jag vet med säkerhet att vi ska ha. Lars får hjälpa mig titta sen och kanske påminna mig om vad vi skulle köpa. ;P
Nu ska jag återgå till att göra min lista sen ska jag göra mig klar till Lars kommer hem för då ska vi åka och köpa färg och nån sväng förbi dollar. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0