Gosa med Brandon :)

Det blev så att jag cyklade hem till Jennifer och var där ett litet tag. Emma och Brandon var också där så satt och surrade och drack kaffe. Trevligt, trevligt!! :) Knäppte lite bilder men lägger upp de senare. :) Lydia var så goo, hon skulle gosa och kramas med Brandon och jag försökte få det på kort men det gick inte så bra. Men det var så himla gullig. Alla satt och sa "åhh" haha.. ;P

När jag åkte därifrån cyklade jag bara hem och hämtade Sookie så åkte vi och badade henne i kanalen, sen hem igen och lämna Sookie sedan åkte jag på affären och jag handlade allt sånt man kan tänkas behöva, och lite mer.. :) När jag kom hem igen var det bara att börja med middagen sen kom Lars hem. Och nu har han precis lagt Lydia och jag bakar mina favorit kakor. :) Men känner på mig att det inte alls kommer att bli nå bra, det är något som inte stämmer.

Ne nu ska jag fortsätta att baka så hörs vi mer senare.. :) Puss!




Kommentarer
Postat av: Erika

tack så mycket :)



alltså, ja jo.. vi har bråkat riktigt mycket på senaste och egentligen bara om fjoll saker som vi båda är medvetna om... gör saker större än vad dom är. men nu har vi suttit ner och pratat för 1000 gången och bestämmt oss för att vi vill ju vara tillsammans och därför ska vi nu lösa allt i sin takt osv :) det känns bra att det är bestämmt så nu och man vet vad den andre vill.

2009-09-07 @ 19:59:19
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0