Gått av oss maten

Det blev en liten sväng på stan förut idag, jag köpte lite kläder åt Lydia i storlek 74 och en overall. :) Ni får bilder imorgon, är för trött för att lägga in och hålla på nu.
Det var ju meningen att vi skulle till Simon och Jennifer ikväll, men det blev inte. Prövade ringa dom men ingen svarade så vi tog en promenad dit ändå men ingen var hemma. Tråkigt, men vi traskade bara hem igen, fast tog några omvägar så vi var ute och gick ett tag.. :) Det var skönt med en promenad. Vi fick gå av oss maten lite grann. Vi gjorde en köttsoppa som blev apgod, vi åt för mycket så en promenad satt verkligen rätt! :)

Nu ska jag kolla runt lite på internett sen ska jag nog gå och lägga mig. :) Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0