Full diskmaskin

Jag hatar när jag en kväll ha en full diskmaskin och sedan väntar jag med att starta den ifall det kanske kan få plats med nå mer.. Kvällen går och jag går och lägger mig och när jag ska plocka ur den rena disken på morgonen och då har jag glömt att starta diskmaskinen ikvällen innan.

Lydia vaknade en gång vid halv 6 och hon skuttade runt i sängen ett tag sedan somnade hon om till halv 9.  Nu sitter hon nöjd i sin stol och pillar på lite leksaker efter att ha precis ätit gröt. :) Idag vet jag inte vad som händer, jag har inga planer alls. Ska nog försöka mig ut på en lite längre promenad. Men först ska jag försöka få iordning mig, så man ser ut som folk. ;)




Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack tack, jag tog bilden just för att det inte syns så mycket. Jag har inet själv vant mig än och har inte bestämt om jag gillar det haha :) Men det är alltid kul att prova nåt nytt :)

2009-09-09 @ 11:20:30
URL: http://zandrasnellman.blogg.se/
Postat av: Erika

jag vart tyvärr inte bättre :/ är hos fredrik nu och snorar och hostar som bara den. ush vad jobbigt. min mamma kommer dock snart och hämtar mig så jag kan köpa närspray och nå gott! haha :)



haha ja samma hära.. te för fulla muggar överallt :P

kram!

2009-09-09 @ 12:48:52
URL: http://erikagronlund.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0