Evigt lärande

Dagen har rullat på rätt så fort. Vi var ju på BVC tidigare idag som gicl bara bra. Sen har jag suttit lite vid datorn medans Lydia sov sen satte vi igång och städade. Lydia var lite rädd för dammsugaren men när hon fick stå brevid mig och hålla handen så gick det bra, det gick bara långsamt att dammsuga. Hennes små steg när jag bara håller henne i en hand är inte så snabba. Mammas gohjärta!
Sen rensade jag bort en massa papper, räkningar, reklam osv som har legat lite överallt i huset. Det var verkligen välbehövligt. :)

Nu när Lars kom hem så hade han med sig Lydias nya fina sittvagn. Den är såå perfekt!! En Emmaljunga scooter svart och ljusrosa. :) Hon såg lite liten ut i den men då finns det ju massa att växa i. Lars sa bestämt att det BLIR ingen mer barnvagn nu. :P

Nu ligger Lydia i sin säng och ska väl snart somna och Lars är ute och går med hunden. :)
Igår såg vi (eller jag, Lars somnade) Wallander Cellisten. Den var bra. Inte såhär jätte bra tyckte jag med bra! :)
Ikväll tänkte vi se District 9, jag hoppas den är skit bra. :)

Nu blir det att sitta och pyssla med photoshop, som sagt det är ett evigt lärande och det finns så mycker man kan göra! Det är mitt nya favvo program, håller på med det så fort jag får en ledig stund. :)
Jag tänkte lägga upp bilder senare. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0