Drar av mig täcket

Lydia har nu tagit rekord på att sova länge, i alla fall sen hon blev lite större och inte har sovit lika mycket som ny födda bebisar gör. Hon vanknade 10 över 10 idag av att Sookie trodde hon hörde nått och skäller som en tok.
Jag har ett hemsk morgonhumör, verkligen hemskt!! Det värsta som finns är att bli väckt på morgonen av antingen Sookie som skäller (allrahelst när hon bara tror att hon hör nått) eller att någon drar av mig täcket!! Och nu skällde Sookie, jag kände då i samma sekund att jag ska sälja henne, det är finito nu, jag orkar inte mer......
Och nej jag ska inte sälja henne, men jag tänkte så just då.

Lydia har sovit konstigt den senaste tiden.. Mitt i natten har hon vaknar av en mardröm eller nått och varit jätte ledsen så man fått sutte med henne i famnen tills hon somnar om igen.. Fast jag klagar verkligen inte på det för det är SÅÅÅÅ myigt.
Sen har hon börjat sova lite längre och längre in på morgonarna. Det klagar jag inte heller på.

Nu ska jag avsluta här och kika runt lite på internett så länge Lydia är lugn.. Hoppas ni få en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Xxxx

Köp ett "antiskäll" (vet ej vad det heter) halsband på djurmagasinet. Kanonbra, sprutar hunden på nosen då den skäller.

2009-09-29 @ 11:58:37

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0