Målat, väggdekoration, fasoner...

Dagen har rullat på ganska bra. :) Lars kom hem tidigt vilket ALLTID är uppskattat. Så vi åkte till dollar och gick runt där och handlade bland annat en pool (en rätt så stor) och poolpump för 100 kr, muggar, väggdekoration för barnrum plus lite annat. :) Sen for vi och köpte färg till fönsterna som jag håller på att målar i hallen.

Nu ikväll så har både jag och Lars målat, han grundade det ena fönstret och jag målade det andra fönstret första varvet med lack färg. Det blir himla fint, sen om tid och ork finns imorgon ska jag måla det andra fönstret med lack färg också sen är det nästan klart. :)
Efter jag hade målat satte jag upp Lydias väggdekorationer. Tyckte det blev himla sött, fast tror inte Lars håller med mig.. ;p

Jag har ju sagt att jag ska lägga upp bilder nu några dagar så ja tänkte göra det nu. :)

Lydias nya overall, jag tror hon tyckte det var lite bökigt att krypa i den :P









Kolla hur hon sitter!? Sådär brukar hon gå och sätta sig. ;P




Mamma som ska ta kort när man är ledsen, vad är det för fasoner???


Det här hade hon sysslat med innan hon blev ledsen.. Drage in sänghimelen i sängen.. Ajabaja!


Väggdekorationen.. :) Som hamnade på dörr och byrå. Man ser kanske inte så bra på byrån men det blev rätt gulligt. :)




Det var alla bilder det.. Nu ska jag nog hoppa i säng, fick aldrig chans att sova med Lydia i förmiddags så jag är helt slut. Tror Lars är det med, han ser då himla trött ut. Ne, nu ska jag göra mig kväll sen blir det sängen. Sov gott!!




Kommentarer
Postat av: åsa

Fiiina bilder. Tack! Vi planerar en Piteresa i jul. Få se om det blir nåt av det. Kram fr åsa

2009-09-28 @ 23:01:37
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, bilden på Lydia när hon försöker krypa i sin nya overall är bara FÖÖÖR söt! :)



Kan din dotter redan stå?! Wow... vad fort hon lär sig! Det verkar dröja ett tag till för min son. (Som är 2 dagar yngre).



Kram

2009-09-29 @ 21:45:16

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0