Är jag Miss Negativ? Nee, tror inte det!!

Jag är rätt trött i huvudet nu, inte trött efter att varit med tusen ungar tidigare ikväll utan jag är bara lite småtrött på allt! Är irriterad och lätt retlig, eller jag ska säga jag är mer irriterad och lätt retligare än vanligt. Inget känns bra just nu. Förutom min undarbara dotter. Man skiner upp och glömmer alla tankar och problem när man ser på henne. Hur underbart är inte det??? :) ♥♥

Jag tycker mycket är tråkigt, bloggen har jag börjat tycka är tråkig. Jag skriver ju ungefär samma saker varje dag. Det blir inte roligt att skriva då, osså försöker jag hitta något att skriva med oftast blir det bara fel eller inget alls. Jag har inget att berätta! 
Sookie är världens underbaraste hund men hon skäller nå fruktansvärt, när det kommer folk hit eller då hon tror att det är någon som kommer hit (t.ex när grannen kommer hem).. Jag har försökt lite olika grejer. Men tycker inte det funkar, inte så effektivt och bra som jag önskar.. Och istället blir det när hon skäller att jag skäller på henne och det hjälper ju inte alls.
Jag har ont i huvudet och nacken också.

Nu blev det mycket negativt, men en positiv sak som jag kontrar med i detta inlägg är att jag haft en underbar dag! Mycket trevligt hos Simon och Jennifer, det var skönt att komma bort hemmifrån ett tag. :P Sen blev vi bjudna på en jätte god köttsoppa hos Eva och dagen avslutades med bad med en massa glada ungar, eller jag badade inte. Jag stod uppe på kanten och sa vad dom skulle göra och hjälpte Anton (Lydias kusin, Evas son) med "hans" barn..
Tack Eva för att du skötte Lydia!!

Nu ska jag gå och göra nått att äta sen tror jag att jag ska lägga mig. Sovgott!



Kommentarer
Postat av: Monica

haha :P Jaa visst var det roligt! :D



Prova att ladda en sprayflaska med vatten och sätt den på den hårda strålen och när Sookie skäller så sprayar du på henne och säger åt henne på skarpen. Kan vara värt ett försök. Det är det enda som riktigt biter på Diesel. Han har sån otrolig respekt för denna och lyssnar på en gång och rör sig inte ur fläcken om jag platsar honom sen :P

2009-09-27 @ 23:37:33
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

efter mycket kämpande kom vi oss ut. tack för tipset om det där med sälen :)

2009-09-28 @ 19:48:58

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0