Den vackra skrik sången

Idag är jag riktigt trött. Varken jag eller Lars somnade förens halv 2 - 2!! Som tur var för mig å fick jag sova en timma mer än han.
Haha, det var så sjukt imorse. Lite för 7 hörde jag Lydia i babyvakten så jag går upp och går till henne, men jag reser mig för fort så det svartnar för ögonen men jag fortsätter att gå. Sen går jag in i någon, en vuxen människa och först blir jag rädd för jag trodde det var en mördare eller nått. Det var alltså fortfarande svart för ögonen plus att jag var väldigt trött. Men det kopplade inte för mig att det var Lars, att han fortfarande var hemma.

Nu sitter jag här och jag tror Lydia börjar bli trött, men det trodde jag för en timma sen också. Men inget ä bra för henne, inte att vara hos mig, inte sitta på golvet, inte sitta i stolen, inte gosa med Sookie och då brukar hon vara jätte trött när inget är bra.
Prövade att lägga henne ner nu och jaa, det kommer en vacker skrik sång ifrån henne. Men jag hoppas hon somnar snart. Hon är väl jätte trött.

Nu ska jag gå och bädda ner henne igen så kanske jag skriver mer senare. Hoppas ni får en kanon dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0